Støtt oss

Alta IF håper du vil gi din støtte til klubben gjennom grasrotandelen!

Vi oppfordrer alle gamle og nye medlemmer til å hjelpe oss med å verve nye støttespillere. Det er mange muligheter som for eksempel foreldre, besteforeldre, tanter, onkler, og ellers andre kjente. Dette er også en fin mulighet til å slippe loddsalg som ikke alltid er like populært! Dette vil også bidra til lavere kostnader knyttet opp mot hver utøver i forbindelse med treningssamlinger og andre arrangementer.

Informasjon fra Norsk Tipping

Fra 01. mars 2009 kan du som spiller hos Norsk Tipping bestemme inntil fem prosent av det beløpet du spiller for – noe som kalles grasrotandelen – skal gå direkte til ett bestemt formål, for eksempel Alta IF. Grasrotandelen går ikke utover innsatsen eller premien din. Det har ingenting å si om du vinner eller taper på spillet ditt, og det koster deg heller ingenting ekstra å være grasrotgiver.

Oppgi organisasjonsnummeret til Alta IF: 955 836 871.
Heretter går det automatisk!

Vipps

Alta IF Friidrett har også egen Vipps-konto: 126388