Shell Alta forlenger avtalen

Shell på Elvebakken er vårt faste stoppested når vi skal ha drivstoff – det kommer både bil og klubb til gode.

Avtalen gir klubben provisjon pr fylte liter drivstoff, og derfor håper vi at alle klubbens medlemmer og støttespillere ønsker å bidra til å styrke klubbens økonomi ved å benytte seg av vår samarbeidspartner.

Snarveien til Shell er en app som gir deg gode tilbud og funksjoner som skal gjøre det enklere, raskere og mer fleksibelt når du svinger innom Shell. I appen kan du søke opp stasjoner, få veibeskrivelse og du kan legge inn din digitale kaffeavtale. Mer informasjon om appen og nedlasting til din mobil finner du her.

Du må gjerne følge Shell Alta på Facebook for siste nytt om tilbud og muligheter. Trykk på denne teksten for link.

Vi takker for fornyet tillit – sammen skaper vi #stolthetlengstnord!