Velkommen til Målklubben

Her er årets premier!

Tidligere i vår lanserte vi «Målklubben», en ny og spennende måte å støtte Alta IF for både privatpersoner og bedrifter, og så langt har 86 privatpersoner og 11 bedrifter sørget for at nesten 4.000 kroner lander i klubbkassa for hver scoring igjennom årets PostNord sesong.

– Vi er godt i rute, men håper å få opp summen for hvert mål enda litt til, sier hovedtrener Vidar Johnsen, som står bak initiativet. Både han og resten av herrelagsspillerne har gjort en formidabel innsats med å selge lodd til nå, og tilbakemeldingene på produktet har vært svært god.

BLI MED PÅ MÅLKLUBBEN HER!

Etter hver serierunde vil det trekkes en premie for privatpersoner og en premie for bedrifter. I alt skal det trekkes premier til en verdi av kr 25 000,- for privatpersoner og kr 35 000,- for bedrifter. I dag kan vi fortelle litt mer om årets premier.

For privatpersoner
– Etter siste serierunde vil vi trekke en PlayStation 5, gitt av Elkjøp Alta. De har vært fantastisk rause og sponser både hovedpremien og en S6 robotstøvsuger til årets kampanje, forteller Vidar.

I tillegg til hovedpremien lodder Harila ut en EU-kontroll (evt. utbedringer å vinneren stå for selv), og Altaposten sponser et års digitalt abonnement.

– Så har vi mange gavekort hos flere av våre samarbeidspartnere, som Sport1, Peppes Pizza og Møbelringen. Og fra Alta Live får vi to billetter til en av vinterens klubbkonserter i regi av dem, fortsetter han.

Det er selvfølgelig også premier fra klubbens eget sortiment i potten; som sesongkort til 2022-sesongen, supporterartikler og ikke minst…dopapir!

I alt er det premier til en verdi av 25 000,- i potten, og det skal trekkes én vinner etter hver serierunde. Antall lodd i trekningen avgjøres av grunnbeløpet du deltar med. 10kr i grunnbeløp gir ett lodd, 100,- gir ti.

For bedrifter
Den største premien i årets bedriftslotteri kommer fra klubben, hvor vi tilbyr en vinner to billetter på chartertur med laget til en bortekamp. I 2020 ble både Hødd og Florø besøkt med chartret fly, og det som ble noen svært trivelige turer.

I tillegg kan vi by på digitalt bedriftsabonnement hos Altaposten, EU-kontroll for ett kjøretøy hos Harila, og en signert, innrammet Morten Gamst Pedersen-drakt i potten for bedriftene, i tillegg til gavekort hos våre partnere Sport1, Peppes Pizza og Møbelringen.

Totalt er det premier for 35 000,- i potten for bedrifter. For bedrifter gir 100kr i grunnbeløp ett lodd i trekningen.

BLI MED PÅ MÅLKLUBBEN HER!