Vi søker ny markedsansvarlig i fotballgruppen

Fotball Hovedstyret

De siste årene har Andreas Markussen kombinert sin rolle som spiller, og etterhvert assistenttrener, med jobben som markedsansvarlig for fotballgruppa; en jobb han har utført på en så utsøkt måte at han tidligere i vinter ble hentet videre til nye utfordringer ved siden av fotballen. Det betyr at klubben nå søker etter en ny markedsansvarlig i 100% stilling.

– Denne jobben må være den mest interessante og innholdsrike man kan finne innenfor administrative oppgaver i idretten. Det er en rolle som er veldig synlig, og som gir mulighet til å være i et marked som er ekstremt fremoverlent og positive på vegne av det idrettslige livet i Alta. På kontoret finner man venner for livet, og rundt administrasjonen er det ildsjeler som har et rørende og sterkt engasjement for klubben. Jeg er ekstremt stolt av å ha fått være en del av det, og jeg kan ikke si annet enn å si tusen takk for at nettopp jeg fikk denne muligheten tilbake i 2017, sier Markussen.

Klubbens ansikt utad
Alta IF går en svært spennende tid i møte, hvor klubben blant annet jobber med å etablere et av landets mest omfangsrike og moderne idrettsanlegg, en prosess som vi allerede er godt i gang med. Vi søker etter en ny markedsansvarlig som vil være med å ta klubben videre, både via sitt hovedansvar med å ivareta klubbens samarbeidsavtaler, men også som en viktig bidragsyter til anleggsprosjektet.

Som markedsansvarlig blir du i mange sammenhenger klubbens ansikt utad, og stillingen gir en unik mulighet til å skape eller utvide nettverket ditt.

Les mer om stillingen her