K2 og Alta IF presenterer ny hjemmeside

Fotball Hovedstyret

Velkommen til nye Altaif.no

Arbeidet startet allerede i fjor høst, og i samarbeid med K2 Solutions kan vi nå endelig presentere en helt ny hjemmeside. En side som enklere kan brukes på mobil og nettbrett, som den tradisjonelle dataskjermen.

Behovet for å kunne kommunisere godt med omverdenen er vesentlig – og en ny hjemmeside har vært viktig for klubben fordi det er den viktigste kilden vi har til å spre relevant informasjon ut til medlemmer og andre interesserte.

– Den tidligere løsningen var ikke spesielt brukervennlig, samtidig som den heller ikke var kompatibel med for eksempel visning på mobil. Den nye siden vil gjøre det mye enklere for oss å holde oss oppdaterte på nett, samtidig som det vil gjøre det enklere for alle som besøker å siden å se den på det formatet de ønsker, sier Torgeir Ekeland i Alta IF.

– Vi håper denne vil bidra til at informasjonsflyten ut til våre medlemmer, og alle andre med interesser i og rundt klubben, blir lettere med denne siden, fortsetter han.

Til å bistå i utviklingen av siden, har klubben fått god hjelp fra K2 Solutions, samme selskap som også tidligere leverte nettløsninger til klubben.

– Vi er glade for å kunne være med å bidra for at klubben kan nå sine målsetninger i forhold til kommunikasjon. Alta IF er helt der fremme når det kommer til sine aktiviteter, og jeg er selv et stolt medlem av klubben, sier daglig leder Roar Olsen hos K2.

Kom med tilbakemeldinger
Det vil fortsatt være litt arbeid som må gjøres før siden er 100% oppdatert og ferdig. Det er mye informasjon som er flyttet over fra den gamle siden, og ikke alt der var helt oppdatert.

– Hjemmeside er et kontinuerlig arbeid, og vi tar mer enn gjerne i mot tilbakemeldinger hvis det for eksempel er lenker som ikke fungerer, informasjon som er utdatert, eller andre ting det måtte være. Da er det bare å sende meg en epost så får vi rettet opp i det, sier Torgeir avslutningsvis.

Alle tilbakemeldinger kan sendes til torgeir(a)altaif.no