X5 Elektro med på laget i 2020!

En viktig og sterk bidragsyter forlenger samarbeidet med Alta IF. Det betyr viktig støtte til både topp- og bredde i fotballgruppa.

Forberedelsene inn mot en ny fotballsesong går sin gang, og med mange spennende kamper i vente er det godt å vite at vi har sterke støttespillere i ryggen i jakten på flere stolte øyeblikk her lengst nord.

X5 Elektro har over mange år vært en positiv og sterk bidragsyter for vår aktivitet, både gjennom økonomisk støtte, men også ved å stille kompetanse og utstyr tilgjengelig for oss i forberedelsene av Altaturneringen. For oss er alt dette naturligvis svært betydningsfullt, og vi er veldig takknemlig for tilliten som igjen blir vist oss gjennom en forlengelse av samarbeidet.

Vår samarbeidspartner er lokaleid, og har siden oppstarten vært en av de største elektroentreprenørene i Finnmark. X5 Elektro jobber i hovedsak med entrepriser i bedrifstmarkedet og blant kundene finner man de store byggentreprenørene i Alta. Som en viktig aktør er man også svært opptatt av å bidra for idretten slik denne avtalen er et tydelig bevis på, men det er også riktig å nevne vi er bare ett av mange idrettslag og foreninger som har gleden av å være på lag med X5 Elektro.

Er du nysgjerrig på mer info? Da kan vi trygt anbefale deg et besøk til hjemmesiden deres. Trykk her.

Frode Wilhelmsen og Ove Thomassen (Amfi Alta), her sammen med Dag Erik Eliassen og Karl Jørgen Steen (X5 Elektro) fra Alta IF Fotball sin partnertur til Trondheim i november. Gode forretningsforbindelser og støttespillere av Alta IF.