Vinnere av scooterlotteriet

Håndball

Hovedpremien i Alta IF Håndballgruppas scooterlotteri, en Arctic Cat Riot 8000 til en verdi av 159.900,- gikk til tidligere fotballmålvakt i Alta IF, Irene Pettersen. Hun hadde kjøpt flere lodd fra forskjellige selgere for å støtte klubben – vinnerloddet var 1569.

Alta IF-scooter
Premien fra Alta Motorsenter er tilfeldigvis dekorert med blå og gul. Pettersen med en fortid i både Alta IF og BUL. Selv om det er mye blått på scooteren, er Pettersen klar på hvilken klubb som betyr mest for henne.

– Jeg er veldig glad i begge klubbene, men det er jo helt klart Alta IF som står hjertet nærmest, sier hun. Irene er en ivrig supporter og er stadig vekk å se i hallen også under håndballkamper.

Spøk ble til virkelighet
– Jeg var klar over at det var trekning av lotteriet i dag og tullet med kollegaen på jobb om vi ikke skulle vinne oss en snøscooter. Det var virkelig en gladnyhet, så nå skal vi ut og teste premien på lørdag.

ATV til ØSt-Finnmark

Beate Berg var den heldige vinneren av en ATV til 34.900,-.

– Da vant æ 2 premien va koselig å få den tlf😍, kommenterte hun på Facebook.

Vi gratulerer til vinnerne og ønsker å sende en stor takk til alle som har kjøpt lodd og støttet klubben!