Slik kan du bidra

Har du mulighet til å bidra litt ekstra for Alta IF? Det vil naturligvis bety mye for oss i en usikker tid. Vi har laget noen forslag til muligheter som kan styrke klubben på kort og lang sikt. Kanskje noe passer for deg?

Grasrotandelen

Det virker trivielt nå, men er du kunde hos Norsk Tipping? Da kan du gjøre en stor forskjell og bli grasrotgiver. For å gi Alta IF din grasrotandel kan du sende SMS «Grastorandelen 955836871» til 60000, eller logge deg inn på din Norsk-Tipping konto å tilknytte støtten der. Å være grasrotgiver går ikke utover din innsats, premie eller vinnersjanser. Spiller du for 100,- på lotto, gir du sju kroner til din grasrotmottaker. Det betyr mye!

Bli medlem

Bli medlem i Alta IF og vær med å gi din støtte til positiv og økt aktivitet. Vi har ulike medlemskategorier:

KATEGORI BELØP BESKRIVELSE
Barn & unge kr 250 Under 17 år, til og med det året man fyller 16 år
Voksne kr 450 Over 16 år, fra og med det året man fyller 17 år
Honnør kr 250 Over 66 år, fra og med det året man fyller 67 år
Familiekontingent kr 700 Omfatter alle i en familie (foreldre, barn)

Du kan melde deg inn ved å trykke her.

Kjøp sesongkort

Sesongen er fortsatt på vent, men en dag skal vi tilbake i hallen og sloss for mer stolthet lengst nord! Med Vidar Johnsen ved roret og et heltent og motivert lag på banen skal vi gjøre alt vi kan for å skape en flott opplevelse i storstua i Finnmarkshallen.

Prisene er som følger:

• Voksen: 1300,-
  • Honnør / Student: 900,-
  • Supporter / Trenere / Foreldrekontakter: 650,-

Ønsker du å benytte deg av Vipps? Da kan du søke opp Alta IF Fotball #119088 og bla deg ned til sesongkort 2020. Her finner du riktig sesongkort for deg, og fyller inn navn, telefonnummer, adresse og trykker kjøp. Har du ytterligere spørsmål eller ønsker. Ta gjerne kontakt med arrangementsansvarlig på mail til André Drogset Dønjar.

Støtt lokalt næringsliv!

Vi er ekstremt heldige som har et næringsliv som støtter opp idrett og kultur i Alta, deriblant oss! Det ikke tvil om at denne tiden også er krevende for vårt gode lokale næringsliv. Nå kan du gjøre noen kupp på nett gjennom den nyoppstartede Handleialta.no som gir det mulighet til å bestille fra sofakroken fra din lokale butikk. Varene blir levert hjem til deg. Genialt! Så skal vi ikke glemme de øvrige heller, og med de riktige forhåndsreglene er det mulig å gjøre noen kupp ute i butikkene også, men husk å vise hensyn til andre som handler og like viktig de som står bak disken og hjelper deg.

Dopapir

Vi har fortsatt noe dopapir igjen, og hvis du skulle ha behov så leverer vi gjerne på døra til deg i Alta. Ta gjerne kontakt med andreas@altaif.no og oppgi ønsket antall sekker med dopapir, leveringsadresse og telefonnummer. Betalingen kan skje via Vipps Alta IF Fotball #119088. Det koster 300,- pr sekk.

Heia Alta!