Slik blir sesongforberedelsene for herrelaget

Etter en lang fotballsesong har guttene nå en velfortjent hvil med familie og venner, men fra mandag 6. januar starter sesongforberdelsene for fullt igjen. Den første uken avsluttes med deltakelse i Comfort Cup som arrangeres av Porsanger IL i Lakselv. En fast tradisjon for oss å delta på, og en fin arena for å treffe flere av de andre lagene i fotballfamilien i Finnmark. Uka etter fullføres med testing fredag 17. januar.

24-26 januar er vi invitert av Tromsø Idrettslag til å delta i en 9-er turnering som inkluderer vertskapsklubben, Tromsdalen, Fløya, Senja, Finnsnes og oss selv. Øvrig program ser slik ut:

• 08. Februar: Hif/Stein kl 15:00 i Finnmarkshallen
  • 14. Februar: Fløya kl 20:00 i Bardufoss storhall.
  • 16. februar: Senja kl 11:00 i nyhallen på Senja.
  • 07. mars: Porsanger IL kl 10:00 i Finnmarkshallen
  • 19 mars reiser vi til Finland, og der venter Oulo (1.div) fredag 20.mars  og Hercules (2.div) søndag 22. mars.
  • 02. april er det generalprøve mot divisjonskollega Tromsdalen på bortebane, før seriestart 2. påskedag.

Vi gleder oss! Her er det bare å krysse av i kalenderen.