Nordlysbyen Alta med på laget

Håndball
Vi er utrolig glade og stolte over å kunne annonsere at vi i 2. divisjon-sesongen 2021/22 skal spille med Nordlysbyen Alta-profilering på vårt draktsett.
Herrelaget til Alta IF fikk innvilget en søknad om tilskudd fra Alta Kommune på 50.000,- som uten tvil kommer godt med. Vi har alltid vært utrolig stolte av å kunne representere Alta i allnorsk seriespill. Det innebærer også at samarbeidslaget Alta IF og BUL skal profilere Nordlysbyen Alta på reiseantrekket.
Det er ingen selvfølge at Alta skal ha et håndballag på høyt nivå. Derfor må vi alltid søke utvikling for å være konkurransedyktige og i forkant. Det gjelder blant annet innenfor anlegg, administrasjon, sport, klubb og en rekke andre områder. Alta IF håndball er godt i gang med en svært spennende restrukturering, og vi er utrolig glad for at Alta kommune vil være med på å bidra. Tusen takk til de politikerne som kjempet vår sak.
Vi gleder oss enormt mye til oppkjøringen snart starter, og vi har mange spennende nyheter vi gleder oss til å rulle ut, både for herre- og damelaget vårt!