Kamplotteriet videreføres – Møbelringen er med!

Alta IF er svært glade for å fortelle at Møbelringen viderefører samarbeidet med klubben. Det betyr nye vinnersjanser for deg som publikummer i SmartDok arena i 2023.

Det har vært mange gode øyeblikk på hjemmebane de siste årene, og for noen har opplevelsen fått ekstra krydder med gevinst i vårt kamplotteri. Møbelringen har i en årrekke vært en viktig bidragsyter for gjennomføringen av lotteriet, der førstepremien er gavekort fra vår gode samarbeidspartner. Inntektene fra lotteriet bidrar også til viktig inntekt for klubben gjennom året.

Med ny sesong like om hjørnet vil det bli mange gode muligheter for deg til å delta i lotteriet. Hvem vet, kanskje drar du hjem med tre poeng i sekken og et gavekort i samme slengen? Det høres ut som en aldeles så nydelig kampdag.

Vi takker Møbelringen for fornyet tillit, og gleder oss til å trekke ut nye vinnere i løpet av årets sesong.

Forresten, Møbelringen er vår lokale møbelspesialist, og vi kan trygt anbefale deg et besøk i butikken i Markveien. Skulle du ønske at du kunne sjekke utvalget allerede nå? Sjekk ut nettsiden ved å trykke her.

Heia Alta!