Jubilant er med videre på laget!

En mangeårig samarbeidspartner med fotballgruppa i Alta IF forlenger samarbeidet. Som en av landsdelens ledende trykkeri sikrer Fagtrykk Idé at klubbens drakter og øvrig profileringsmateriell skaper god synlighet for klubbens mange samarbeidspartnere.

2023 er et jubileumsår for trykkeriet som ble startet tilbake i 1983. Gjennom 40 år har Fagtrykk levert profilartikler til bedrifter i nord, og gjennom årenes løp har bedriften utviklet seg til å bli et av landsdelens virkelig store leverandører av trykksaker. Med toppmoderne lokaler på Aronnes, den største maskinparken nord for Trondheim, og ikke minst med 40 års erfaring kan vi garantere at din bedrift blir synlig med Fagtrykk idé som partner.

Vi takker så mye for fornyet tillit, og sammen skaper vi mer stolthet lengst nord!

Vil du lese mer om Fagtrykk Idé? Besøk nettsiden her.