Fotballgruppa introduserer Målklubben!

Vi introduserer målklubben – og både bedrifter og privatpersoner inviteres til å være med å støtte klubben, samtidig som man er med i trekningen av mange fantastiske premier hver serierunde. Innsatsen pr scoring bestemmer du, og så blir det opp til oss å sørge at det monner til slutt!

– Jeg tror dette vil blir en spennende og morsom måte å være med å støtte klubben på. Vi har fått på plass masse fantastiske premier fra våre gode samarbeidspartnere, så her vil det være mange grunner til å delta, sier hovedtrener Vidar Johnsen, som har vært primus motor for å få på plass målklubben.

Etter hver serierunde vil det trekkes en premie for privatpersoner og en premie for bedrifter. I alt skal det trekkes premier til en verdi av kr 25 000,- for privatpersoner og kr 35 000,- for bedrifter.

– Jeg må berømme alle som har bidratt med premier. Vi snakker om premier som det virkelig gjør det verdt å satse litt.

Slik fungerer målklubben

Som privatperson eller bedrift velger du den summen du ønsker å støtte Alta IF med,  pr. scorede mål i PostNord-ligaen i 2021. Jo mer du legger i potten, jo større er vinnersannsynligheten.

For privatpersoner koster ett «lodd» 10 kr, mens summen er 100,- for bedrifter. Grunnbeløpet du satser bestemmer antall lodd du har i trekningn etter hver runde, uavhengig av kampresultatet og antall scorede mål.  Det trekkes en sum fra betalingskortet du har registrert etter runde 5, 15 og etter endt sesong i PostNord-ligaen 2021. Beløpet som trekkes er tilsvarende ditt bidrag per mål x antall mål i perioden.

For referansens skyld scorte vi 44 mål igjennom forrige «normale» PostNord-sesong (33 mål i 2020), så her er det ingen grunn til å være beskjeden.

Vi fakturerer bedrifter som deltar etter endt sesong. For å delta som bedrift trykker du på «Bidra som organisasjon» i skjemaet og fyll ut informasjonen.

Mange gode premier

For privatpersoner kan vi by på følgende premier:

• Play Station 5, gitt av Elkjøp Alta
  • S6 robotstøvsuger, gitt av Elkjøp Alta
  • Digitalt abonnement hos Altaposten
  • EU-kontroll hos Harila (evt. utbedringer dekkes naturligvs av vinneren selv)
  • Supporterklær og sesongkort fra Alta IF
  • Masse ulike gavekort, hos bl.a Møbelringen, Peppes Pizza og Sport 1 Alta
  • Sekkevis av dopapir
  • Sesongkort for 2022

For bedrifter kan vi by på følgende premier:

• Reis med laget på bortekamp – for to personer i bedriften.
  • Digitalt abonnement hos Altaposten
  • Mediedag med Hans Norbye
  • EU-kontroll på ett kjøretøy hos Harila (evt. utbedringer dekkes naturligvs av vinneren selv)
  • Innrammet, signert drakt fra Morten Gamst Pedersen