Brattvåg – Alta IF; Les deg opp her!

Da er endelig sluttspillet i gang, og vi har vår første tøffe test mot Brattvåg på bortebane i dagens kamp. Vi møter er Brattvåglag som imponerte stort i det motsatte oppgjøre, tilbake i tredje serierunde, i en kamp som til slutt endte 1-1.

MULTUMEDIA:

Du kan også følge med på våre kanaler i sosiale medier for oppdateringer fra kampen.

• Instagram: @altaif_fotball
  • Facebook:/altaiffotball
  • Twitter: @AltaIF_Fotball

Om du ser kampen digitalt og likevel ønsker å støtte klubben,
kan du sende oss en vipps til #119088

Vi reiser ned med en sterk tropp, til tross for noen småskader og litt sykdom. Verdt og merke seg er fraværet av både Svein Ove Thomassen og Niklas Antonsen, som begge startet forrige helgs oppgjør mot Vålerenga 2, som begge står over av forebyggende årsaker. Det samme gjelder Øyvind Veseth Olsen. Sistemann på sidelinjen er Felix Jacobsen, som har en lengre pause fra kamper.

Inn på laget kommer Hans Norbye, tilbake fra karantene. Mathias Dahl Abelsen finner sin plass på kanten, mens Håvard Nome returnerer til midtbanen. Det betyr at Sondre Laugsand får sin debut fra start og danner dagens midtstopper par med kaptein Mats Frede Hansen i dag.

Dagens startellever finner du her: