Årets supporterkolleksjon er klar

Amerikansk Fotball Barneidrett Boccia eSport Fotball Friidrett Håndball Hopp og kombinert Hovedstyret Langrenn Volleyball

I år kan klubben endelig tilby en supporterkolleksjon for alle som ønsker å vise sin støtte til klubben, uten å nødvendigvis gå med treningsklærne klubben til nå har kunnet tilby.

– Vi håper dette faller i smak hos alle som har et hjerte for Alta IF, uavhengig av om det er fotball, håndball, langrenn eller noen av de andre undergruppene i klubben som står nærmest, sier daglig leder i klubben, Anne-Grethe Lillemoen.

Kolleksjonen består i første om gang av fire ulike t-skjorter, en hettejakke og en hettegenser, og alt finnes fra størrelse 116 (barn) til 3XL.

Målet er på sikt også å utvide supporterkolleksjonen med flere ulike produkter.

– Vi håper først og fremst at disse klærne faller i smak, og at vi selger nok til at vi kan investere i nye plagg og design, sier Anne-Grethe.

Kolleksjon er for øyeblikket kun til salgs på klubbhuset på Aronnes, men vil også være mulig å kjøpe på våre ulike arrangement, enten det er seriekamper, turneringer eller ulike stevner i regi av de ulike undergruppene i klubben.

– Vi vil takke Luka, Leon og Enya for at de stilte opp som modeller for klærne, avslutter hun.

Fotos: Dánil Røkke / Design: Torgeir Ekeland