Vroooom! Vi kjører sammen med Harila!

Denne uken ble det klart at en trofast følgesvenn blir med på den videre kjøreturen. Harila har i en årrekke vært en god støttespiller for Alta IF, både i topp og bredde.

I avtalen ligger blant annet en videreføring av billotteriet som har bidratt til en litt ekstra spennende avslutning på Altaturneringen. Billotteriet er naturligvis et særdeles viktig inntektsbringende tiltak for fotballgruppa og vi har satt stor pris på støtten fra Harila, og ikke minst du som har deltatt i lotteriet.

– Vi hos Harila gleder seg til to nye år med Alta IF, og vi håper på et fruktbart samarbeid. Vi gleder oss også at vi kan fortsette som leverandør til billotteriet som starter inn på nyåret, sier Leif Rasmussen hos Harila.

Alta IF har også en lukrativ kick-back avtale der alle klubbens medlemmer og støttespillere som kjøper bil samtidig kan bidra til å styrke klubbens økonomi. Med andre ord får du ikke bare en knallgod bil, men samtidig også bidrar du til at Alta IF kan legge best mulig til rette for god aktivitet for små og store. Her er det bare å legge turen innom, og vi tør garantere at den rette bilen vil dukke opp.

Forresten, har du fått med deg Harilas (H)julekalender? Vi anbefaler at du stikke innom Facebooksiden og åpne dagens luke. Kanskje vanker det en fin premie?

Vi takker Harila for fornyet tillit, og gleder oss til to nye år langs landeveien.