Viktige kontraktsfornyelser på plass

I dag ble det klart at siste brikken i fjorårets kapteinsteam, Christian Reginiussen, også er klar for spill i 2021. Dermed er en svært viktig brikke på plass foran årets sesong.

Christian er allerede som en klubblegende å regne, med over 260 kamper for Alta IF. 2020-sesongen var en av hans aller beste i gult og blått, og den aggressive midtbanespilleren ble lagets toppscorer med 10 scoringer. Det er derfor en svært motivert Christian som nå mønstrer på for en ny sesong.

I romjulen ble det også klart at både Håvard Nome og Magnus Nikolaisen tar en ny sesong, etter at kaptein – og yngstemann – Mats Frede Hansen i tidlig desember sendte et tydelig signal til gruppen, ved å signere en ny to-årskontrakt med klubben.

Alta IF er naturligvis svært glade for å få på plass denne svært viktige stammen, og vi gleder oss til å ta fatt på den nye sesongen.