Velkommen til vår Youtube-kanal

Alta IF Fotball re-lanserer i dag sin egen Youtube-kanal med mål om å dele innhold i videoformat som både fenger og engasjerer.

Youtube er blant de mest besøkte nettstedene på verdensveven og vi har lenge tenkt på at vi burde prøve å samle opp videoer og innhold vi har på en fast plass som vi kan dele med støttespillere og interesserte. Tanken er at vi skal få lagt ut intervjuer, høydepunkter og arkivmateriale som forhåpentligvis gjør besøket inn på kanalen vel verdt din tid.

Tilbake i 2013 åpnet vi kontoen, men de siste årene har den dessverre blitt nedprioritert. Nå blåser vi liv i den igjen, og her finner du mye innhold. Vi må vel si at vi er glade amatører noen ganger, men vi håper likevel at det kan være gøy å se tilbake på en del innslag som ble laget tidligere også.

Ellers finner du blant annet «Bli med på innsiden» som ble laget i samarbeid med Mediehuset Altaposten. Vi går tilbake til 2018 da Alta IF tok i mot Odd 2 til seriekamp i Postnord-ligaen. Her ble kamera satt opp i garderoben og du får et innblikk i stemningen før, under og etter kampen. Utover det finner du noen videoer fra Altaturneringen og den nydelige «Perlen i Nord». I tillegg ligger det treningsøvelser fra Bård Vegard Balto som du fint kan gjøre på egenhånd.

Besøk vår Youtube-kanal ved å trykke på linken under.

Alta IF Fotball på Youtube!