Vefas Retur utvider samarbeidet

Håndball

Vi er veldig glade for å kunne informere om at Vefas Retur ikke bare har forlenget samarbeidsavtalen med Alta IF Håndballgruppa, men også utvidet den!

– Dette er en stor og viktig avtale for oss, som kommer særlig godt med i ett år preget av koronasituasjonen. Vefas Retur gikk fra reklameseilpartner til å ha profilering på shortsen til herrelaget forrige sesong, men rykker nå opp til brystet på draktene. Vi er glade for å se at Rune Berg og Vefas Retur ser at de får noe igjen av samarbeidet, og er stolte og ydmyke over at de nå utvider samarbeidet ytterligere, sier Lars-Gaute Skorpen i Alta IF.

– Alta IF hjelper oss til å nå ut med vårt budskap
– Vefas Retur har et mål om at våre kunder skal være opptatt av gjenbruk og riktig kildesortering. Både for økonomisk og ikke minst miljømessig gevinst. I tillegg så trenger vi samarbeidspartnere som kan hjelpe oss med å nå ut med vårt budskap om gjenvinning og gjenbruk. sier Rune Berg i Vefas Retur.

At Vefas Retur ønsker å bruke oss i sin egen markedsføring synes vi er kult. Det bidrar til å bygge opp vårt omdømme i positiv retning.
– Alta IF håndball passer perfekt for å hjelpe oss med å få ut denne informasjonen. I tillegg så er vårt bidrag med til å skape bolyst og aktivitet i en av Altas mest suksessrike idrettsavdeling. At vi også  gjennom samarbeidet vårt som miljøpartner bidrar til at Alta IF kan drive en av Nord-Norges største håndballklubber mot nye mål, ser vi på som svært viktig bruk av våre markedsføringsmidler, forklarer Berg.

Alta IF og Vefas Retur har også et omfattende samarbeid rundt avfallshåndtering under Altaturneringa. Under forrige turnering ble det samlet inn halvannet tonn med søppel og tusenvis av tomflasker. Les mer om miljøgevinsten i denne reportasjen i Mediehuset Altaposten.
–  Vårt håp er at håndballgruppa i Alta IF skal påvirke sine medlemmer med sunne holdninger og gode verdier, og ikke minst bidra til at fremtidens håndballspillere også ser miljø som en del av dette perspektivet.

Rune Berg i Vefas Retur og Rune Thomassen i Alta IF synes det er hyggelig å samarbeide til det beste for miljøet.   (Foto: Hanne Larsen)

Rune Berg i Vefas Retur og Rune Thomassen i Altaturneringa synes det er hyggelig å samarbeide til det beste for miljøet.   FOTO: HANNE LARSEN