PEAB Bjørn Bygg er med!

PEAB Bjørn Bygg fortsetter samarbeidet med Alta IF Fotball og har dermed scoret hattrick!

I forkant av 2018-sesongen kom PEAB Bjørn Bygg inn som en solid samarbeidspartner med Alta IF Fotball, og vi synes det er veldig stas at et av nordens ledende bygg- og anleggsselskaper igjen viser oss tillit og vil være med på laget for tredje året på rad. Avtalen er knyttet opp mot herrelaget, og betyr at PEAB-logoen fortsatt vil være godt synlig på kampklærne som guttene bruker i forberedelsene til avspark. Med gode samarbeidspartnere i ryggen ønsker vi å sette preg på postnord-ligaen i 2020. Sammen er vi sterke – sammen skaper vi #stolthetlengstnord!

Om du har lyst å lese mer vår samarbeidspartner så kan du klikke her. Heia Alta!