Norges Råfisklag ny partner!

En svært gledelig nyhet for oss i Alta IF Fotball – vi ønsker Norges Råfisklag velkommen inn som samarbeidspartner.

Norges Råfisklag er et av seks fiskesalgslag som tar hånd om viktige nasjonale oppgaver og organiserer førstehåndsomsetning av fisk i Norge. Distriktet strekker seg fra med med Finnmark til og med Nordmøre. Salgslaget har hovedkontor i Tromsø, og regionkontorer i Svolvær og Kristiandsund. Å sikre fiskerne og kystsamfunnene stabilitet, forutsigbarhet og trygghet er et samfunnsansvar Norges Råfisklag tar på alvor.

Samarbeidsavtalen med Alta IF Fotball er i første omgang ut sesongen 2020, og er knyttet opp til herrelaget i postnord-ligaen. Vi takker så mye for tilliten, og ønsker dem hjertelig velkommen som samarbeidspartner med klubben vår. Sammen skaper vi stolthet lengst nord!

Vil du lese mer om Norges Råfisklag? Da kan du sjekke ut deres hjemmeside ved å trykke her.