Hvem selger flest billodd?

Alta IF fotballs billotteri er i full sving og alle våre aldersbestemte spillere er i gang med å selge sine blokker. Året i år er som alle allerede vet svært godt, veldig annerledes. Alta IF som klubb mister mange inntekter med bortfall av mange av våre aktiviteter og spesielt Altaturneringen, som er klubbens viktigste inntektskilde. Derfor er årets billotteri ekstra viktig for klubben.

Altaturneringen har historisk sett vært den viktigste salgsarenaen for vårt billotteri, og med det bortfallet er det enda viktigere enn før at klubbens aldersbestemte spillere og deres foreldre hjelper klubben med salget. Derfor har vi bestemt oss for lage noen interne konkurranser underveis for å motivere til salgsinnsats!

Og nå håper vi alle har kommet godt i gang, for første kåring er allerede fredag 3. juli!

Individuell premie:
Alle som har solgt ut sin blokk og levert til oss på Idrettsparken innen torsdag 2. juli er med i trekningen av en signert A-lagsdrakt.

Lagspremie:
Det laget som sammenlagt har solgt og levert inn flest blokker innen torsdag 2. juli, vinner en lagskveld med pizza og bowling.

Det er fullt mulig å hente ut nye blokker når man har levert inn en som er solgt, og etter denne kåringen vil det enda være fire kåringer til, og vi håper alle vil være med å delta.

Nu selg vi! Blokkan opp & frem!