Fagtrykk Idé forlenger avtalen med Alta IF fotball

Fagtrykk Idé er en av landsdelens ledende trykkeri, og har vært mangeårig samarbeidspartner med fotballgruppa i Alta IF. Vi er derfor svært glade for at de nå forlenger sin avtale med klubben.

Alt fra trykk på spillerdrakter, treningsklær og reiseantrekk, til kampprogram, brosjyrer og smittevernsartikler er kun noen eksempler på produkter som trykkeriet hjelper klubben med, og det er svært viktig med en stabil og god trykkerpartner på laget.

– Vi er veldig glade for å ha Fagtrykk med på laget videre. De har den største maskinparken nord for Trondheim, og uansett hva vi har behov for har Fagtrykk maskiner som er optimale for jobben, sier en fornøyd markedssjef, Sigve Isaksen.

Paul Håkon Nilsen, daglig leder i Fagtrykk Idé er også glad for å forlenge avtalen med Alta IF.

– Synlighet er vårt arbeid, og den synligheten vi får sammen med en sterk idrettsaktør som Alta IF er gull verd for oss, sier han.

Besøk Fagtrykk Idé her