Coop Finnmark klar!

Coop Finnmark forlenger sin samarbeidsavtale med Alta IF Fotball i tre nye sesonger.

Avtalen er tilknyttet både topp, bredde og Altaturneringen i fotball og dekker da naturligvis mye av vårt brede aktivitetsnivå i klubben.

Et av punktene er også at Alta IF viderefører Coop Fotballcamp i høstferien, der vi stiller med herrelagets trenere og spillere som veiledere og legger til rette for tre lærerike dager på idrettsparken med fotballtrening og faglig innhold.

Coop Finnmark har vært en solid støttespiller over flere år, og vi er stolt av at en stor og viktig aktør har lyst til å være med på laget for å skape nye stolte øyeblikk.

Er du nysgjerrig på medlemsfordelene? Da anbefaler vi deg å stikke innom Coop sine hjemmesider. Husk at det er «litt ditt». Les mer her.

Heia Alta og heia Coop Finnmark!