Alta IF – Kvik Halden; Les deg opp her

Sluttspillet startet på best mulig måte med en sterk 2-3 seier borte mot Brattvåg forrige helg og håpet om 2. plassen lever i beste velgående. Det håpet kan bli forsterket søndag, men da må et sterkt Kvik Halden lag beseires i Finnmarkshallen. Bortelaget startet også sluttspillet med seier og ligger side om side med oss på tabellen. Dramaet fortsetter!

DAGENS KAMPPROGRAM FINNER DU HER!

STREAM KAMPEN HER!

LYTT TIL KAMPEN HER!

Du kan også følge med på våre kanaler i sosiale medier for oppdateringer fra kampen.

• Instagram: @altaif_fotball
  • Facebook:/altaiffotball
  • Twitter: @AltaIF_Fotball

Om du ser kampen digitalt og likevel ønsker å støtte klubben,
kan du sende oss en vipps til #119088

Vi kan vise til en god treningsuke med en spillerstall som har fått en god energiboost etter den viktige seier mot Brattvåg. Gledelig er det også at troppen er tilnærmet skadefri som gir hovedtrener Vidar Johnsen mange gode alternativer,  både fra start og fra benken.

– Det er kun Felix som ikke er kampklar. Det vil si at vi har 24 spillere som kjemper om å komme med i kamptroppen på 20 mann. Det er akkurat slik det skal være. Jeg er veldig komfortabel med å være i en situasjon der det er så tøff kamp om plassene på laget. Det har ikke skjedd for ofte denne sesongen, kunne hovedtrener Vidar Johnsen fortelle til Altaposten.

Lagene møttes sist i august, også den gangen i Finnmarkshallen. Det endte med en overbevisende 4-1 seier til Alta, i det som så langt må kunne sies å være årets beste kamp. En slik prestasjon må gjenskapes om vi skal ha tre poeng mot et fysisk sterkt bortelag. Heia Alta!

Her er er dagens lagoppstilling: